Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Máte mylnou předsatvu o "připodepsání". Je to jen administrativní záležitost.

2 5
možnosti
AN

A73l18e90š 52N57o96v74á82k

11. 1. 2020 12:56

a už se našel nějaký disident, kterého Válková podle médií "šikanovala" ?

5 10
možnosti
Foto

Ona se podílela na vytvoření toho nástroje - ochranného dohledu - dle sovětského vzoru. To je mnohem horší.

11 3
možnosti
JP

Vážený pane Skramlíku - děkuji za Váš skvělý blog.

S úctou Procházka Jiří

13 0
možnosti
JL

V roce 68 mi bylo 15 a bylo nám mladým jasné, že vstoupit do SSM je určitý druh k,olaborace s okupovaným režimem a do ksč tehdy vstupovali - po roce 69 - asi jen blázni nebo totální kariéristi, kteří cítili příležitost někam se vyšplhat. Dr. Válková by měla dostat třeba od Zemana nějakou medaili za šplh, je v tom fakt dobrá, a to je jí skoro 70. Pozoruhodní lidé žijí mezi námi.

20 1
možnosti
DH

D22a98v15i79d 67H48o70r49á32k

11. 1. 2020 14:01

Já necelé dva měsíce před koncem roku 89 oslavil 9. narozeniny, jako žák 3. třídy tehdejší ZDŠ když se na veřejnost po pátku 17.11.89 během weekendu dostala zpráva, že při oslavách Mezinárodního dne studenstva, který byl tímto významným dnem vyhlášen již roku 1941 v Londýně, na základě výročí úmrtí studenta Opletala v roce 1939 a s tím spojeným uzavřením zdejších vysokých škol, byl při zásahu Veřejné bezpečnosti někde u Národní třídy v Praze usmrcen další student, nějaký Šmíd, tak jsem neváhal a před překvapenými spolužáky v parku před školou jsem hned v pondělí 20.11.1989 po vyučování odepnul ze svetříku odznáček který jsme obdrželi v souvislosti se skládáním slavnostního slibu a vstupu do mládežnické organizace "Jiskřiček" a tento jsem manifestačně zahodil do hnusného bláta cestičky, kterými byly v těch dobách na podzim zdejší parky pověstné, že tudy v toto roční období prakticky nikdo nechodil z důvodů znečištění obuvi, ba dokonce dolních částí nohavic a u dam punčoch, tzv, "silonek" až do výše k tehdy používaných podvazkových pasů. A protože jsem si uvědomil, že vstupem do té zmíněné mládežnické organizace bych rovněž souzněl a kolaboroval s režimem, tak jsem učinil tento krok a k němu ještě pár kroků jimiž jsem popošel až do místa kam dopadl tento odhozený, mnou v té chvíli tak nenáviděný symbol té organizace, do které jsem z nerozumu, na přání rodičů, kteří mi to zdůvodňovali, že díky tomu vstupu mě čeká lepší budoucnost i známky na vysvědčení a po přemlouvání od svých spolužáků nerozvážně tehdy někdy ke konci druhé třídy vstoupil. A tento odhozený odznak jsem, bez ohledu na to, že budu doma kárán za blátem znečištěnou zimní obuv, zaryl podpatkem hluboko do té blátivé parkové cesty a ještě jsem si při tom do toho místa odflusl, což bylo v těch dětských letech mezi námi školáky znamením hnusu a opovržení.

Podobně jako Vy se divím, dokonce vysokoškolsky vzdělané osobě, Vámi zmiňované, že mohla tak hluboko klesnout a nestyděla se ucházet o funkci ombudsmanky.

2 4
možnosti
Foto

Poděkování i ode mne. Přečteno jedním dechem. S velkým uznáním.

11 0
možnosti
Foto

Karma.Jen bych připomněl,že ombudsmana volí poslanci a nějaké hrátky Válkové se Zemanem jsou o ničem.Druhého kandidáta navrh Senát a ten na tozdíl od Válkové není lhář a není zašpiněný členstvím v KSČ a dalším svinstvem....

21 0
možnosti
MB

Ve Skřiváncích na niti je výrok - "V naší zemi, je i nemožné možné". Jsem tedy rád, že se zrovna natáčí pokračování, díl druhý ! Náhled do scénáře :

Já, jako bývalý člen KSČ, navrhuji bývalou soudružku KSČ na post Ombudsmanky ČR! Tak pravil Miloš. To je docela dobrý nápad, pravil bývalý člen KSS a současný agent StB Bureš - Říkám své ANO ! Já zase, jako bývalá členka KSČ a právní podpora soudruhů říkám, že bych to i vzala ! Pravila švarná Helena. Zdá se ovšem, že má minulost nějak začíná vadit. Půjdu a poradím se ...!

Zeptám se bývalého člena KSČ na Hradě - , zda mé, bývalé členství v KSČ mu nevadí ? Situace je zapeklitá, zvolal agent Bureš ! Všechno se musí prošetřit ! Pokud bychom bývalou soudružku z KSČ dále prosazovali, mohlo by naše Hnutí dostat nálepku špinavosti ! Vzpomeňme mého proslovu v Berlíně, i Muzeu ! Komunisty jsem proklel a znovu opakuji - Že po r. 1989 strana měla být zrušena ! Kromě toho - Ur - Válková, není schopna vyhovět Lustračnímu Zákonu ! Mé osoby se to netýká, jsem premiér, jsem čistý ! A ten šílený Urválek ? Soudruh prokurátor může mluvit o štěstí, že neskončil před panem prokurátorem, ještě by dostal provaz ! .... .

Ze štábu fllmařů se ozvalo - To je tak blbý a dobrý - To se bude líbit ! Už nyní vidíme, že příběh bude mít nejméně 30 % sledovanost ! ... :-)

17 2
možnosti

R^

A nyní k věci: Můj otec odešel z generální prokuratury tím, že odmítnou vstoupit do komunistické strany, půl roku pak nesměl pracovat a já proto nesměl studovat. Válková naopak vstoupila do komunistické strany v době potupné indeologické normalizace. Symboliku tohoto vstupu není ochotna vnímat!

Všichni jsme znali jméno Josefa Urválka, který poslal na smrt spoustu dobrých i méně dobrých lidí v zemi, protože nesouhlasili s vedoucí komunistickou šlechtou. Toto vědělo každé školní dítě v padesátých letech. Ale Válková nám lže, že Josefa Urválka neznala, i když s ním spolupracovala ve výzkumu. Navíc výzkumné práce mají ve svém záhlaví většinou na prvním místě školitele a na druhém místě školence. Urválek byl tedy její školitel a Válková školencem. Válková nám lže, aby dosáhla post ombudsmanky! Je to její osobní ostuda, ale i ostuda naší současné politické reprezentace!

!!

19 3
možnosti
DH

D71a65v12i92d 37H89o29r70á20k

11. 1. 2020 15:04

Takže otec pracoval jistý čas též někde v blízkosti onoho známého prokurátora jehož v příspěvku jmenuješ?

3 4
možnosti

R^R^R^R^R^R^R^

Velmi správně uvádíte, že jsme si ten komunismus ve všech resortech po Listopadu přenesli do dnešní doby. Horší je, že jedna třetina občanů ten systém má stále v srdci, že schvaluje jeho ideologii pro neznalost státních vražd komunisty těch nejlepších lidí v zemi. Třetina občanů je ochotna žít lživými, komunistickými iluzemi! Čeká nás systematický boj o svobodu, spravedlnost, právní stát, obnovu mezilidských vztahů. Díky ruské hybridní válce to nebude boj lehký!

:-)

8 2
možnosti
DH

D64a96v87i29d 41H91o33r29á70k

11. 1. 2020 14:51

Bravo Bohumíre, tento příspěvek je dokonalá agitka. Věřím, že dnes k večeru s něčím podobným vystoupíš ve Tvé oblíbené restauračce, a jistě tentokrát mezi místními štamgasty Ti to konečně úspěch přinese.

0 5
možnosti
  • Počet článků 148
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2965x
Od roku 1970 jsem novinářem, zejména sportovním, ve velkých denících, časopisech a na TV Nova. Mými obory byly především fotbal, motorismus a atletika. Díky tomu jsem sjezdil celý svět. Nyní píšu hlavně knížky, u nichž jsem své jméno zaměnil v r. 2010 za pseudonym Felix Boom. Mám na kontě 26 knih, mj. romány Kiosek na pláži, Ježíš Kristus výtržník aneb Třetí zákon, Lepší svět, Plán umírání, také sbírku poezie, společenské studie a mj. oblíbenou Kuchařku osamělého muže. Mou poslední knihou je kontroverzní titul Špatný princip státu (s podtitulem Rozkradený ráj demokracie) o dějinách Česka od r. 1938. Knížky vydávám ve vydavatelství BLINKR, jsou k mání v běžné síti knihkupectví a e-shopů včetně mého vlastního www.blinkr-eshop.com. Rediguji nové knihy pro jiné vydavatele a administruji webové stránky. Blogování je moje hobby.