Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
H

habit-.!..

17. 8. 2012 9:53
... mě se pod pojmem "nájemní tlustoprd"....

... zase vybavuje jedna známá advokátka - tedy je známá hlavně tím, že obhajobu klientů staví na publicitě a rozdmýchávání vášní... aby pak mohla poukázat na atmosféru lynče, kterou sama vyvolá...

... to je zvláštní, má podobný styl komunikace jako vy - daleko za hranicí slušnosti, těsně u hranice žalovatelnosti...

Rv

7 0
možnosti
IB

isabell

17. 8. 2012 9:52
Trochu serióznosti prosím,

když už někoho (a jeho dílo) pomlouváte, měl byste ten svůj plivanec také náležitě doplnit odkazy :-P

7 0
možnosti
P

pepikzhospody

17. 8. 2012 9:38
Pan manzel pani Samkovej

Sramkov clanok som necital, ale pochybujem, ze bol plny nadaviek a uraziek ako vas. Fakt ubohe. Vas clanok mi pripomina clanky ineho burana z DSSS! ktory sa tiez zmoze len na urazky oponentov.

6 0
možnosti
MI

Martinigue

17. 8. 2012 9:25
Pane Skramlku,

o vaší manželce toho vím minimálně, ale stačilo mi kdysi vyslechnout asi patnáct minut jakéhosi tv rozhovoru s ní, kde jsem vyslechl jaké má názory a jaké používá argumenty. Od té doby je mi tato osoba vrcholně nepříjemná. Jak vidno z tohoto vašeho příspěvku, váš argumentační styl je obdobný a teď už chápu to, co jsem nebyl schopen pochopit tehdy - jak tato osoba může mít nějakého manžela ..;-) Inu závěrem - myslím, že vaše rozhodnutí je to jediné správné a těžko z něj může někdo být zarmoucen.

8 0
možnosti
TP

assco

17. 8. 2012 9:24
Nepovažuji paní Kláru "jen za Lilium"

ostatně kdo jím jsme, že? Každopádně jí ale držím palce a jsem si jist, že bude i nadále úspěšná.

2 0
možnosti
PH

petrph

17. 8. 2012 9:20
co na to říci

Žalobami si důvěru nevybudujete a bez důvěry lidé paní Samkovou nezvolí. Tohle je prostě tvrdá  politika...Catch as you can catch...

5 0
možnosti
KK

rracek

17. 8. 2012 9:18
charita

Miluju tohle vynášení právníků, jak jsou ti nejlepší, když pomůžou pár lidem zadarmo - ale pak za to chtějí mediální obdiv. Oni si to mohou dovolit, protože pár jiných případů jim prostě zajistí nadstandardní živobytí. Je to jejich právo, neberu jim to, ale nechtějte za to obdiv. Znám spoustu lidí, kteří celý život pomáhají jiným zadarmo, bez mediálního humbuku - a jejich příjem je přitom pod průměrem. Že Vaši ženu za její veřejná vystoupení a názory mnozí neobdivují - je přece jejich právo. A že se budete se všemi soudit - je zase vaše právo, máte na to prostředky. Ale sympatie a uznání si ani tím nevynutíte.

5 0
možnosti
KK

rracek

17. 8. 2012 9:21
Re: charita

A ještě dodám - když už v nadpise autor kohokoli nazve tlustoprdem - je mi jasné, že autor sám nestojí za nic...

8 0
možnosti
SB

dr toopee

17. 8. 2012 8:51
hodně štěstí

další fáze operace DOG EAT DOG se úspěšně rozjela ;-)

1 0
možnosti

Hodný člověk

17. 8. 2012 8:49
Budete nám chybět

Vaši paní pozdravujte a ať dále pomáhá obhajovat nejslabší. My ostatní si budeme v tramvaji dávat pozor na kapsy, když se jí povede dosáhnout nižšího trestu, aby ti slabí byli zase brzy mezi námi.

9 0
možnosti
O

OliveraKatarina

17. 8. 2012 8:51
Re: Budete nám chybět

A když nás posekají do hlavy, Samková-Veselá je z toho vyseká, chudáky nejslabší ....:-([>-]

10 0
možnosti
O

OliveraKatarina

17. 8. 2012 8:42
Sbohem, Samkovi - Veselí - Skramlíkovi

Ano, patříte k těm mačetovým sekáčům, tam je vzájemné pochopení a empatie. 

Proto vám doporučuji přispívat do ROMEA.cz, tam si sednete i s redakcí.:-)[>-]

10 0
možnosti
  • Počet článků 148
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2965x
Od roku 1970 jsem novinářem, zejména sportovním, ve velkých denících, časopisech a na TV Nova. Mými obory byly především fotbal, motorismus a atletika. Díky tomu jsem sjezdil celý svět. Nyní píšu hlavně knížky, u nichž jsem své jméno zaměnil v r. 2010 za pseudonym Felix Boom. Mám na kontě 26 knih, mj. romány Kiosek na pláži, Ježíš Kristus výtržník aneb Třetí zákon, Lepší svět, Plán umírání, také sbírku poezie, společenské studie a mj. oblíbenou Kuchařku osamělého muže. Mou poslední knihou je kontroverzní titul Špatný princip státu (s podtitulem Rozkradený ráj demokracie) o dějinách Česka od r. 1938. Knížky vydávám ve vydavatelství BLINKR, jsou k mání v běžné síti knihkupectví a e-shopů včetně mého vlastního www.blinkr-eshop.com. Rediguji nové knihy pro jiné vydavatele a administruji webové stránky. Blogování je moje hobby.