Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SL

strycek-Joe Ltd.

30. 4. 2012 9:31
Zajímavé čtení

uvidíme, jak to pan Hušák zvládne

1 0
možnosti
F

furtkecal@seznam.cz

30. 4. 2012 9:13
pokud jste tyto informace měl a měl je ověřené,

neměl jste mlčet, zbabělec tedy jste a vlastně jste tomu napomáhal ;-€;-O!Rv

1 0
možnosti
RC

josefbad

30. 4. 2012 11:23
Re: pokud jste tyto informace měl a měl je ověřené,

a kde byli Ti, co na to meli dohlizet?

0 0
možnosti
TN

Los Angelos

30. 4. 2012 9:12
Nestane se nic.

Stejně jako se nestane nic po žalobě na Hušáka o těch 900 000 000, o které ho chce žalovat ČSTV. Řekne se "já nic, všechno rozhodovalo a schvalovalo představenstvo, tedy akcionáři". Nazdar bazar.

0 0
možnosti
P9

pavel 99

30. 4. 2012 11:21
Re: Nestane se nic.

ne akcionáři, nýbrž ZÁSTUPCI akcionářů a ti by se na tom ostatně měli podílet spolu s Hušákem.:-/

0 0
možnosti
ZB

zberanek

30. 4. 2012 8:39
Nakonec palec nahoru, ale takový nesmělý

Jo to samé měl jsem a nebo kdyby. Už dávno je zřejmě, že na kdyby se nahraje. I kvůli takovým lidem najednou vyrostou tací Husákové, protože se před nimi plazí. Za odvahu ale to o sobě alepsoň napsat po letech a uznat R^.

1 0
možnosti
L

ladesss

30. 4. 2012 11:28
Re: Nakonec palec nahoru, ale takový nesmělý

A náš prezident za to Hušáka ještě plácal po zádech.

1 0
možnosti
  • Počet článků 148
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2965x
Od roku 1970 jsem novinářem, zejména sportovním, ve velkých denících, časopisech a na TV Nova. Mými obory byly především fotbal, motorismus a atletika. Díky tomu jsem sjezdil celý svět. Nyní píšu hlavně knížky, u nichž jsem své jméno zaměnil v r. 2010 za pseudonym Felix Boom. Mám na kontě 26 knih, mj. romány Kiosek na pláži, Ježíš Kristus výtržník aneb Třetí zákon, Lepší svět, Plán umírání, také sbírku poezie, společenské studie a mj. oblíbenou Kuchařku osamělého muže. Mou poslední knihou je kontroverzní titul Špatný princip státu (s podtitulem Rozkradený ráj demokracie) o dějinách Česka od r. 1938. Knížky vydávám ve vydavatelství BLINKR, jsou k mání v běžné síti knihkupectví a e-shopů včetně mého vlastního www.blinkr-eshop.com. Rediguji nové knihy pro jiné vydavatele a administruji webové stránky. Blogování je moje hobby.