Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

milinek

17. 11. 2011 15:14
Pardon

a tak se můžeme těšit na trenéra Bílka i po Euru 2012 Rv

1 0
možnosti
KL

Tipeq

17. 11. 2011 14:54
Zadarmo, nedůvěra médií a fanoušků

pak se není co divit jejich přístupuRv

PS: nevěděl jsem, že hráli zadarmo - je nějaký odkaz?

0 0
možnosti
V

VaRo

17. 11. 2011 19:08
Re: Zadarmo, nedůvěra médií a fanoušků

v týhle republice se zadarmo žádná "hvězda" ani nenadechne...

0 0
možnosti
O

ohoho

17. 11. 2011 14:52
Tihle rádoby fotbalisti ...

....jsou vypatlanciRv. Při sledování jejich výkonů na hřišti je mi trapně a stydno,že "tohle" je ten český fotbal. A pak ještě to představení na letišti...,místo aby byli nenápadní, s ohledem na předvedené výkony. Nevím proč oslavovali,teď nás čeká jen další utrpení. Oni se budou trápit na hřišti a my u televize.

0 0
možnosti
P6

PAMPALINI 63

18. 11. 2011 12:51
Re: Tihle rádoby fotbalisti ...

Televizní program se dá buď přepnout , nebo vypnout.K tomu slouží taková malá krabička s čudlíkama.To vám nedošlo? Takže nevím,proč by se měl někdo nuceně koukat na něco co ho nebaví ,nebo se u toho trápí.Znal jsem člověka,mimochodem to byl ředitel lesnické školy ,člověk velmi inteligentní a vzdělaný ,kterého při sledování hokejového utkání našich reprezentantů na už nevím kterém mistrovství světa při jejich prohře klepla pepka a šel do kytek.Tak bacha na to vy sportovní fundamentalisti !!!!V;-(

0 0
možnosti
J

JanHap

17. 11. 2011 13:47
"Trenér" Bílek.

P.Bílek by měl poděkovat TRENÉRU Vrbovi. Kdyby nebylo plzeňáků, tak se Bílek od nároďáku poroučí. Petr Čech s Gebre Selasie by to sami nezvládli.

4 0
možnosti
V

VaRo

17. 11. 2011 13:45
"Reprezentanti"

Reprezentant je od slova reprezentovat. Tak to vidím já. A jestli nás reprezentují tito "mistři", kteří na ME nejspíš skončí tak rychle, jak rychle se stihli v Černý Hoře vožrat, pak za sebe říkám, že já se za ně stydím. Někomu to neva, mě ale jo. Ať si lemtaj, trhaj si hadry, ale ne na reprezentačním srazu. Navíc - více pokory a píle by tomuhle souboru písní a tanců slušely. "Oslavy" bych pochopil po vyhraném šampionátu (s nadsázkou řečeno), ale co oni slaví, že navštívěj na pár zápasů Polsko a Ukrajinu, dostanou pár fíků a pofrčej zas dom? Závěrem, pokud někoho reprezentuju, měl bych se podle toho chovat (na hřišti i mimo něj).

7 0
možnosti
JO

barthold

17. 11. 2011 11:48
furt skandál

Skandál ! SKANDÁL ! Ono je to tím, že tenkrát neexistoval bulvár a hlavně lidi, kteří ho čtou. (jako například pan autor). Úspěch našich fotbalistů jsem si užil, zaslechl jsem něco o nějakém roztrhaném saku, ale bulvární hovadiny neřeším, naopak se moc těším na ME ! Že se někdo někde opije mě nezajímá....to ať čtou jiní...Já chci vidět fotbal,

2 0
možnosti
JO

barthold

17. 11. 2011 11:51
Re: furt skandál

pokud někoho zajímá, kolik si dal který fotbalista piv, tak ať se přestane věnovat chlapskému sportu a raději čte v bulváru o Ivetě Bartošové.

1 0
možnosti
C

chachar58

17. 11. 2011 11:47
Mě napadlo úplně jiné srovnání..

A to s Naganem, kdy zlatí hoši přijeli s "milou opičkou".. Ať již nebožtík Ivan Hlinka.., hráčí veselí a MILÍ.. Fotbalisti jen potvrdili, že současný výběr je banda "gumáků" s IQ tykve.. I ten Rosa..- kapitán a vzor všech mladých..Jsem bývalý sportovec, taky jsem svého času po nocích řádil.. Ale to, co předvedli ti "hrdinové"..nám udělalo ostudu v celém světě.. Jsem si jistý, že nějaký snaživec to hodí na You Tube.. a..jak nám hokejisté zvedli "rajting" :-), tak tito chlapci to udělali zcela obráceně - stali jsme se národem gumáků (-ůráků)..;-(

2 0
možnosti
U

UltimateBoss

17. 11. 2011 12:00
Re: Mě napadlo úplně jiné srovnání..

Rosa byl vždycky nadhodnocený. Nedvědovi, s kterým byl kdysi srovnáván, nesahá ani po kotníky. Baroš, kdyby neměl IQ houpacího koně, tak by na sebe raději vůbec neupozorňoval. S velkým fotbalem skončil už po Euru 2004, kdy došel k závěru, že je nejlepší ze všech.

7 0
možnosti
JK

gotzur

17. 11. 2011 11:38
Ještě, že sebou nepřivezli

nějaký pohár. Ten by to asi "schytal" stejně jako už 2x v Pardubicích(hokej). Snad na EURU 2012 nebudou první.;-D

0 0
možnosti
U

UltimateBoss

17. 11. 2011 11:50
Re: Ještě, že sebou nepřivezli

První být můžou - první kteří si sbalí kufry.

2 0
možnosti
MF

corrompere

17. 11. 2011 9:06
nálada

je jako ve společnosti, na bodu mrazu.......Rv

0 0
možnosti
KS

Harry_sportsman

17. 11. 2011 9:05
Tak nevím

Já bych fotbalistům a trenéru Bílkovi asi vytknul, že výkon v Podgorici (zejména v 2. poločase) byl dost bídný a výhra byla hlavně dílem štěstěny. Ale jakési moralizování a apelování na to, že fotbalisté jsou vzorem pro mládež a měli by se podle toho vždy chovat? Chovají se snad v tomto směru politici či podnikatelé lépe? Proto: Rv

1 0
možnosti
V

VaRo

17. 11. 2011 13:49
Re: Tak nevím

...a to je nějakej argument? Že druhej je prevít nebo třeba vrah, budu prevít nebo třeba vrah i já? No Tě buh...

2 0
možnosti
  • Počet článků 148
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2965x
Od roku 1970 jsem novinářem, zejména sportovním, ve velkých denících, časopisech a na TV Nova. Mými obory byly především fotbal, motorismus a atletika. Díky tomu jsem sjezdil celý svět. Nyní píšu hlavně knížky, u nichž jsem své jméno zaměnil v r. 2010 za pseudonym Felix Boom. Mám na kontě 26 knih, mj. romány Kiosek na pláži, Ježíš Kristus výtržník aneb Třetí zákon, Lepší svět, Plán umírání, také sbírku poezie, společenské studie a mj. oblíbenou Kuchařku osamělého muže. Mou poslední knihou je kontroverzní titul Špatný princip státu (s podtitulem Rozkradený ráj demokracie) o dějinách Česka od r. 1938. Knížky vydávám ve vydavatelství BLINKR, jsou k mání v běžné síti knihkupectví a e-shopů včetně mého vlastního www.blinkr-eshop.com. Rediguji nové knihy pro jiné vydavatele a administruji webové stránky. Blogování je moje hobby.