Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Záhady a konspirace lze najít na všem. U někoho je to nemoc.

0 0
možnosti

Nafackoval jsem si. Říkám si, bude to kravina, neklikej na ten článek. Jednou za čas to prostě neuhlídám a potom je mi líto mého drahoceného času, který jsem spotřeboval na cca 40 % toho blábolu.

4 0
možnosti

Jen se nefackujte a šetřte svůj čas. Je to to nejlepší, co můžete udělat, pane.

0 0
možnosti

Novinář a spisovatel? Poměrně dost hrubek, na spisovatele.

2 0
možnosti

R24a42d46e80k 53K73o87h11u91t

11. 4. 2021 22:41

No tak pilot že byl supr. Před pár dny jsem četl, že létání s vrtulníkem v té oblasti je vždy o hubu. Tedy tam bylo napsáno adrenalin.

0 0
možnosti
Foto

19. března se v Anchorage uskutečnila důležitá schůzka ministrů zahraničí a ekonomických expertů USA a Číny.

/Kellner byl v Anchorage také. Zajisté lyžovat.

0 0
možnosti

...nadpis hodný bulváru,co to jéé..;-O!!

4 0
možnosti

J28a37n 84Z54í57m73a

11. 4. 2021 4:51

Ve spojeni s tim titulkem mi clanek pride hloupy. Ja tu obvykle nekritizuji, ale zkuste si prosim nacist neco o Venturiho efektu. Nebo knihu, Ja jedina jsem prezila.

5 0
možnosti

Venturiho efekt: Pro potápěče je proud vdechovaného plynu zpravidla usměrněn tak, aby strhnutím vzduchu z komory automatiky v této komoře vyvolal ještě větší podtlak. Toto je označováno jako Venturiho či VIVA efekt.

:-D

Málokdo si dokáže spojit nějakými náznaky společné dva jevy, jako třeba zrovna Vy navrhujete :-D

Mohla jste doporučit k nastudování klidně třeba Guerickův jev, nebo Bernouliho efekt, klidně i Peltierův jev... :-D Vyšlo by to myslím nastejno.

0 0
možnosti

P23e23t46r 59N93e69d45o80m35a

10. 4. 2021 13:25

Mozna existuje souvislost mezi americkym zajmem o dostavbu jaderne elektrarny a Kellnerovou expozici v Rusku a Cine. Jiste by Cina i Rusko ocenily Kellnerovu "primluvu". Dnes neni k sundani vrtulniku potreba raket. Staci zmateni GPS ci utok na sw nebo elektroniku citilivou na silne elmag. pole(existuji "bomby" schopne vyprodukovat vlemi kratkodobe elamg. pole o vysoke intenzite k niceni polovodicu).

0 4
možnosti
Foto

V95a70s23e92k 17F46o63l25d86a

10. 4. 2021 13:18

A kde je ta záhadná střela?

8 0
možnosti

To byla preci ta nova ruska hyperraketa, ktera prolitla vrtulnikem a vratila se na domaci zakladnu na sachalinu.

2 0
možnosti

Opět blábol, který se dal čekat.

3 0
možnosti
  • Počet článků 148
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2965x
Od roku 1970 jsem novinářem, zejména sportovním, ve velkých denících, časopisech a na TV Nova. Mými obory byly především fotbal, motorismus a atletika. Díky tomu jsem sjezdil celý svět. Nyní píšu hlavně knížky, u nichž jsem své jméno zaměnil v r. 2010 za pseudonym Felix Boom. Mám na kontě 26 knih, mj. romány Kiosek na pláži, Ježíš Kristus výtržník aneb Třetí zákon, Lepší svět, Plán umírání, také sbírku poezie, společenské studie a mj. oblíbenou Kuchařku osamělého muže. Mou poslední knihou je kontroverzní titul Špatný princip státu (s podtitulem Rozkradený ráj demokracie) o dějinách Česka od r. 1938. Knížky vydávám ve vydavatelství BLINKR, jsou k mání v běžné síti knihkupectví a e-shopů včetně mého vlastního www.blinkr-eshop.com. Rediguji nové knihy pro jiné vydavatele a administruji webové stránky. Blogování je moje hobby.