Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Promyka

20. 12. 2011 0:49
Všichni knihkupci nejsou stejní

a v poslední době dávají větší prostor českým autorům a chybějící tituly seženou do dvou dnů. Ale jinak souhlasím s pisatelem článku ve všem. Uráží mě tady poučování od toho známého gamblera "vindalooo", který se rozlejzá do všech možných diskusí a zvrací do nich jen svůj jedovatý hlen a uráží. Víc než urážky sám dohromady nedá.

0 0
možnosti

vindalooo

20. 12. 2011 21:45
Re: Všichni knihkupci nejsou stejní

bylo mi potesenim (vas urazit) :-) Vy jste, zda se, diskusni temer-panic, tak se klidne nechte nenasilnou formou poucit a zacnete si zvykat, ze nejsou vsechny prispevky dle vaseho gusta ( a nektere obsahuji i jedovaty hlen)... A az budu mit nekdy chvilku, dam dohromady pojednani, specialne pro vas, o vyznamu slova gambler, vy Vseznalku :-)

A nebo jsem uplne vedle a Promyka je proste jen Skramlikovo dalsi alter-ego, ostatne recenze na ten svuj skvar si taky psal sam pod ruznymi identitami a rozhodne by to nebylo jeho prvni kryci jmeno...:-P

0 0
možnosti

vindalooo

19. 12. 2011 19:16
A kterej duvod muze,

Krame, za totalni propadak Jezise Krista vytrznika? A nebo ze by vydavatel prodal stotisicovej naklad (koneckoncu, loni touhle dobou to byl prece v nestrannych recenzich, hlavne na Totalsportu, bestseller!) a nedal ti ani penny honorare? Nebo ze by to bylo tim, ze je to proste sragora jeste milionkrat horsi nez ty zahranicni a vydavatel na tom provaril? ;-D No uvidis sam, jestli ti ted ponese vic prachu, ze budes psat sam za sebe a nebo jestli budes jeste s laskou vzpominat na doby, kdy ti diktovali a tebe nasledne honorovali jini...

0 0
možnosti

Yanajedna

19. 12. 2011 18:37
Jablka a hrušky

Sečtělost není důkaz vdělání. Internet je solidní zdroj informací, pokud víte, co a kde hledat. E-čtečky jsou užitečné pomůcky pro ty, co neradi tahají tlustobichle s sebou v tašce a přesto rádi a často čtou

0 0
možnosti

elbauer

19. 12. 2011 17:32
vášnivá čtenářka

Nemohu posoudit jak to chodí při vydávání knížek, či při jejich prodeji či distribuci. Nikdy jsem se tím nezaobírala. Dovoluji s všaki tvrdit, že kvalitní literaturu a autory máme. Z poslední doby stejí za zmínku třeba Radka Denemarková - Kobold, Petra Soukupová - Zmizet, dále z autorů: Procházková, Katalpa, Brycz,,Urban, Tvrdá, Boučková,Reinerová, Legátová,Třešňák, Pehe - to jen co jsem si maně vzpomněla.

0 0
možnosti

Bára33

19. 12. 2011 21:12
Re: vášnivá čtenářka

souhlas, R^, až na toho Peheho. Urbana mám moc ráda, tu Denemarkovou jsem koupila dceři k Vánocům (já jsem si zas řekla o Eca - Pražský hřbitov)

0 0
možnosti

Bára33

19. 12. 2011 12:13
Kvalitní česká literatura?

Můžete mi prosím napsat příklad, co považujete za kvalitní českou literaturu? Nevím, jestli jste četl přílohu LN věnovanou anketě o nejlepší knihu roku, kde se vyjadřují povětšinou odborníci (na literaturu) - ovšem i ti se shodli, že třeba vloni nevyšla žádná kniha českého autora, která by nějak vynikala nad šedý průměr

0 0
možnosti

jupp

19. 12. 2011 9:51
Vice vzdelany ?

Pisete, ze: "Výsledek je ten, že jsem více vzdělaný než ti, kteří nečtou,....". Kde se ve Vas tohle sebevedomi vzalo, mate to jiz od narozeni, nebo se to stalo po nemoci ci urazu ?

O takove namyslenosti rekl neco velmi jedovateho a trefneho Bertrand Russel, ale nemohu si to vybavit.

Ale s celkovou analyzou literarniho trhu mohu souhlasit. A proc se tak deje? Vzdelany a sectely clovek je samozrejme obtizneji manipulovatelny, nez nevzdelanec.

0 0
možnosti

mamina2

19. 12. 2011 11:48
Re: Vice vzdelany ?

Kromě toho, že je autor opravdu dost sebevědomý, tak navíc motá dvě věci dohromady. Sečtělost, kterou bez knížek nikdo nezíská. A pak vzdělání v nějakém konkréním oboru a na to ty papírové knihy zase tolik nepotřebujete, pokud to není zrovna literárání věda. Učební materiály na internetu mohou být stejně kvalitní a přitom mnohem dostupnější než knihy. Rozhodně nejsou žádnou překážkou kvalitního vzdělání.

0 0
možnosti

certik_bertik

19. 12. 2011 9:01
a

kde máte tu kvalitku? Vieweg nebo Jarchovský?

0 0
možnosti

hafusak2

19. 12. 2011 9:35
Re: a

Bohužel, jediná kvalitní knížka české autorky byl "Malinkatý kretén" Z. Frýbové. Autorka však bohužel již zemřela, takže se dalších kvalitních knížek od ní už nedočkáme.

0 0
možnosti
  • Počet článků 148
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2965x
Od roku 1970 jsem novinářem, zejména sportovním, ve velkých denících, časopisech a na TV Nova. Mými obory byly především fotbal, motorismus a atletika. Díky tomu jsem sjezdil celý svět. Nyní píšu hlavně knížky, u nichž jsem své jméno zaměnil v r. 2010 za pseudonym Felix Boom. Mám na kontě 26 knih, mj. romány Kiosek na pláži, Ježíš Kristus výtržník aneb Třetí zákon, Lepší svět, Plán umírání, také sbírku poezie, společenské studie a mj. oblíbenou Kuchařku osamělého muže. Mou poslední knihou je kontroverzní titul Špatný princip státu (s podtitulem Rozkradený ráj demokracie) o dějinách Česka od r. 1938. Knížky vydávám ve vydavatelství BLINKR, jsou k mání v běžné síti knihkupectví a e-shopů včetně mého vlastního www.blinkr-eshop.com. Rediguji nové knihy pro jiné vydavatele a administruji webové stránky. Blogování je moje hobby.