Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
H

hahasverus

18. 11. 2011 9:07
Souhlas a karma

Já o takovou REPREZENTACI nestojím

0 0
možnosti
L

lomihnát.

18. 11. 2011 8:36
Souhlasím s tím, že opilství vylepšené nemravným slovníkem

a roztrhanými obleky nemělo projít s mávnutím rukou.

Na druhou stranu, pokud na Peltu není víc, než takové ty obvyklé pomluvy, pramenící z toho, že má vliv a neposlouchá rady a porady umolousaných lůzrů, tak ať napřed předvede, co v něm je.

A - mimochodem - zvolili si ho do čela svéprávní zástupci fotbalové veřejnosti. Dostal nejvíc hlasů. Co na tom kritizovat? Že neposlechli .. viz výše .. ?

0 0
možnosti
U-UV

Urb - Uničtoženie vraga

18. 11. 2011 8:26
Peltu znám nejméně 16 let a fotbal na něm 100% vydělá

Je to stratég a kdo s ním spolupráci myslí poctivě, tak na tom jen vydělá. Váží si i prostých lidí, kteří pro něho pracují, či kdysi pracovali a dokáže jim zdarma pomoci, když jsou v nesnázích. Příklad: Nedávno v chudobě zemřel muž, který už léta marodil, ale kdysi dělal Peltovi ochranku. Nic po něm nezbylo a tak by ho v igelitu dali spálit a rozprášit. Pelta řekl, "Tak to ne". Za své mu vystrojil slušný pohřeb a se svou ženou tam ještě přinesli velký věnec.

0 0
možnosti
JL

jirka1965

18. 11. 2011 8:53
Re: Peltu znám nejméně 16 let a fotbal na něm 100% vydělá

Takhle si představujete pomoc v nesnázích?8-o

0 0
možnosti
RH

djelem

18. 11. 2011 8:23
Hele - hele, mě volal ten - Pelta !

Ti volal Pelta, jo ?  ČUR......, a co chtěl ? 

Nic...

Nic , joo ? A cos mu na to řek ty vole ??

No nic...

Tos mu řek dobře ty vole...[>-]

0 0
možnosti
JL

jirka1965

18. 11. 2011 8:08
Nemyslím si, že Pelta vrací svaz o dva a půl roku zpět.

Co mám na mysli? První věc je ta, že mě Ivan Hašek v čele fotbalového svazu velmi zklamal. Druhá věc je ta, že já nemám spojeného Peltu s Obstem nebo Mokrým, ale spíše s Chvalovským. A ať si říká kdo chce, co chce, tak za vlády Františka Chvalovského ten fotbal fungoval.

0 0
možnosti
  • Počet článků 148
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2965x
Od roku 1970 jsem novinářem, zejména sportovním, ve velkých denících, časopisech a na TV Nova. Mými obory byly především fotbal, motorismus a atletika. Díky tomu jsem sjezdil celý svět. Nyní píšu hlavně knížky, u nichž jsem své jméno zaměnil v r. 2010 za pseudonym Felix Boom. Mám na kontě 26 knih, mj. romány Kiosek na pláži, Ježíš Kristus výtržník aneb Třetí zákon, Lepší svět, Plán umírání, také sbírku poezie, společenské studie a mj. oblíbenou Kuchařku osamělého muže. Mou poslední knihou je kontroverzní titul Špatný princip státu (s podtitulem Rozkradený ráj demokracie) o dějinách Česka od r. 1938. Knížky vydávám ve vydavatelství BLINKR, jsou k mání v běžné síti knihkupectví a e-shopů včetně mého vlastního www.blinkr-eshop.com. Rediguji nové knihy pro jiné vydavatele a administruji webové stránky. Blogování je moje hobby.