Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
V

vindalooo

4. 11. 2011 20:26
No a

co se, Krame, obratit na nekoho z tvych byvalych chlebodarcu? Detektivni agentury jsou jich plny, co se v mladi naucis...  Fizl si stezuje na fizlovani, zrejme nova doba...:-)

0 0
možnosti
PH

petrph

4. 11. 2011 8:57
to není fašismus,

Takhle funguje stát. Stejně jednoduše se může,kdokoliv by měl zájem dostat k Vaším finančním údajům (i třeba v bance), daňovým přiznáním, zdravotním záznamům, údajům ze soudních spisů, atd atd...

0 0
možnosti
JZP

Jožin z planin

4. 11. 2011 8:22
Nejjednodušší řešení?

Zkusil jste se toho asistenta, který Vám volal zeptat, kde to číslo sehnal? Občas mají největší záhady velmi jednoduchá řešení.

0 0
možnosti
JJ

jita

4. 11. 2011 8:44
Re: Nejjednodušší řešení?

jasně co takhle ta služba od kyslíku. Tam zavoláte řeknete jméno a oni vám toho člověka vytočí. Volaný na display vidí číslo služby  ne číslo, ze kterého mu skutečně volají. Takhle mi několikrát týdně volal člověk, kterého najala firma, která mi stavěla dům a on se snažil, abych mu zaplatila za práci, kterou mu už firma jednou zaplatila. Můj telefon neznal a tohle dělal, abych se nedozvěděla jeho telefonní číslo. Tenkrát ta služba byla nová - dnes už tyhle hovory neberu. Nevím totiž kdo mi telefonuje a po té negativní zkušenosti si také říkám, že pokud se se mnou chce někdo spojit, mám tam hlasovou schránku a nebo může zaslat sms. Většinou to neznámá čísla zkouší týden, pokaždé jiné a potom je to přestane bavit.

0 0
možnosti
  • Počet článků 148
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2965x
Od roku 1970 jsem novinářem, zejména sportovním, ve velkých denících, časopisech a na TV Nova. Mými obory byly především fotbal, motorismus a atletika. Díky tomu jsem sjezdil celý svět. Nyní píšu hlavně knížky, u nichž jsem své jméno zaměnil v r. 2010 za pseudonym Felix Boom. Mám na kontě 26 knih, mj. romány Kiosek na pláži, Ježíš Kristus výtržník aneb Třetí zákon, Lepší svět, Plán umírání, také sbírku poezie, společenské studie a mj. oblíbenou Kuchařku osamělého muže. Mou poslední knihou je kontroverzní titul Špatný princip státu (s podtitulem Rozkradený ráj demokracie) o dějinách Česka od r. 1938. Knížky vydávám ve vydavatelství BLINKR, jsou k mání v běžné síti knihkupectví a e-shopů včetně mého vlastního www.blinkr-eshop.com. Rediguji nové knihy pro jiné vydavatele a administruji webové stránky. Blogování je moje hobby.