Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
E

echo.3

29. 12. 2010 22:21
Konečně!

Článek, hodný uznání. Na věc mám podobné názory.

     :o)

Díky a karma k tomu.

0 0
možnosti
MP

Vrah

29. 12. 2010 23:32
Re: Konečně!

Udělal se vám názor? ;-D

0 0
možnosti
E

echo.3

30. 12. 2010 1:19
Re: Konečně!

Můj názor je můj názor. S Vrahy běžně nekomunikuji.

     :o((

Tečka.

0 0
možnosti
MP

Vrah

30. 12. 2010 1:34
Re: Konečně!

S vrahy nekomunikujete? To je opravdu argument hodný inteligentního člověka. Jen moudrý a inteligentní člověk hodnotí jiné podle jména či přezdívky, jste obdivuhodný…

Ale on si o vás obrázek – co jste zač – každý soudný člověk naštěstí udělá. Jen pište dál.

0 0
možnosti
JD

maudite

30. 12. 2010 2:34
Re: Konečně!

Kazda prezdivka , zvlaste ta, kterou si dotycny da sam sobe, vycerpavajicim zpusobem vypovida o osobe nositele. Ja si ten obrazek podle vaseho navodu udelal a hadejte, jak dopadl.

0 0
možnosti
MP

Vrah

30. 12. 2010 2:43
Re: Konečně!

Vyčerpávajícím způsobem? To je mi líto, že vás to vyčerpalo.

Myslíte si opravdu, že přezdívka vypovídá o svém nositeli? Daleko víc vypovídá o svých vykladačích – je to něco jako Rorschachův test. Velice poučné.

0 0
možnosti
JD

maudite

30. 12. 2010 2:51
Re: Konečně!

Odkud jste vzal, ze me to vycerpalo ? Mate problem s pochopenim psaneho textu ?

Potrebujete udelat analysu vasi osobnosti z vasich prispevku, rekneme za posledni tri mesice ?

0 0
možnosti
MP

Vrah

30. 12. 2010 8:18
Re: Konečně!

Nepotřebuji udělat žádnou analýzu. Natož analýzu „mojí“ („vasi“) osobnosti – když už, tak své, ale opravdu nepotřebuji ani tu.

0 0
možnosti
M

mff-59

31. 12. 2010 12:11
Re: Konečně!

Analyza je docela jednoducha. Bere te infarkt z pojmu modry soudruch, modry bolsevik, modra totalita.

Chtelo by to asi vice rude barvy ve spojeni s tebou. Modra ti zjevne nesvedci. Preji hezky Silvest! :-)

0 0
možnosti
MP

Vrah

31. 12. 2010 12:21
Re: Konečně!

Tykejte si svým soudruhům. Opakovaně.

0 0
možnosti
  • Počet článků 148
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2965x
Od roku 1970 jsem novinářem, zejména sportovním, ve velkých denících, časopisech a na TV Nova. Mými obory byly především fotbal, motorismus a atletika. Díky tomu jsem sjezdil celý svět. Nyní píšu hlavně knížky, u nichž jsem své jméno zaměnil v r. 2010 za pseudonym Felix Boom. Mám na kontě 26 knih, mj. romány Kiosek na pláži, Ježíš Kristus výtržník aneb Třetí zákon, Lepší svět, Plán umírání, také sbírku poezie, společenské studie a mj. oblíbenou Kuchařku osamělého muže. Mou poslední knihou je kontroverzní titul Špatný princip státu (s podtitulem Rozkradený ráj demokracie) o dějinách Česka od r. 1938. Knížky vydávám ve vydavatelství BLINKR, jsou k mání v běžné síti knihkupectví a e-shopů včetně mého vlastního www.blinkr-eshop.com. Rediguji nové knihy pro jiné vydavatele a administruji webové stránky. Blogování je moje hobby.