Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
C

carolusI

2. 10. 2010 20:22
už v emigraci jsme

0 0
možnosti
A

Amamri

7. 11. 2009 8:56
Já bych

vrátila středověk a všechny popravila. Ale to už by nás asi moc nezbylo, neboť mafie je od okresních měst až po vládu. Lidé nemají žádné hodnoty.

0 0
možnosti
DD

schivaa

5. 11. 2009 22:44
Je to tezka doba

Asi po roce od vstupo CR do EU jsem se rozhodnul ze se podivam do zahranici, konkretne Velke Britanie.Prvne jsem mel v planu jet jen na rok ci dva, naucit se jazyk, nejak se mi to protahlo a jsem v zahranici uz prez4roky,kdyz takhle z povzdali sleduju jak se situace v CR myslim tim politicka vyviji,vazne premyslim o zmene obcanstvi aby ona politicka hra nemela na me zadny dopad kdyby nekdo z polotiku zesilel a prosadil vystoupeni CR z EU.Po letech v zahranici jsem si natolik zvyknul na urcitou zivotni uroven,jen tak pro nektere rypaly,nedelam podradnou praci za minimalni mzdu ale praci odbornou za slusny plat,zadnou diskriminaci jsem nikdy nezaznamenal.Zkusenost ma ale kazdej jinou a jsou i ti kteri mi mohou oponovat. Nejvetsim problemem je krize,na Britanii dopadla hodne tvrde na kazdou volnou pozici je neuveritelna tlacenice a najit slusnou praci je momentalne veliky problem. Vsude je ale chleb o dvou kurkach, vyssi mzda a vyssi naklady nejsou pro ty co chteji rychle zbohatnout.

0 0
možnosti
N

Nick1

5. 11. 2009 13:44
kam jít. . .

Po podpisu LS se o podobnou možnost zajímám i já . . .mám rád naši zem, ale v tomto marasmu žít nejde se sklopenýma očima - až budete znát alternativu,kam jít - dejte prosím vědět.

0 0
možnosti
PS

Pavel Skramlík

7. 11. 2009 7:47
Re: kam jít. . .

Zatím nejlepší řešení se mi jeví jako ostrov Roatán u Hondurasu,kde žije pan Maška, má tam pivovar, staví lodě a maluje

0 0
možnosti
VN

VasekN

5. 11. 2009 11:23
:-)

Já to vidím tak, že Wolf dostal v rámci stanického kamarádšoftu 11 mega a za 11 mega se musí držet huba a krok. Jenže jak už to tak bývá přišla další zajímavá nabídka bůhví na kolik z jiného stranického kamarádšoftu no Wolf na ní zřejmě kývnul. Je zcela logické, že staří kamarádi se naštvali a řekli teda Wolfe takhle ne! No a teď se ukáže jestli Wolf byl tak hloupej, že shrábl 11 mega vykašlal se na pořádný podklady aby mu z těch 11 mega co nejvíce zbylo, nebo jestli byl natolik chytrej, že si to uměl pořádně ošetřit. Zřejmě je ale nenažranej a ještě blbej a proto se vydání tak bojí. Ale o tom ať rozhodne soud. Jestli jsou jeho podklady skálopevné a dotace vedla k vydání patentu Wolf se nemá čeho bát.

0 0
možnosti
LU

pidla

5. 11. 2009 10:56
Ať emigruje klientelistiká mafie,

mě se v Čechách líbí.R^

0 0
možnosti
PS

Pavel Skramlík

7. 11. 2009 1:40
Re: Ať emigruje klientelistiká mafie,

Uznávám, to je nejgeniálnější řešení ze všech geniálních R^

0 0
možnosti
DR

David Rektorys

4. 11. 2009 0:49
Nový Zéland nebo Austrálie

kolego blogere, z vlastni zkusenosti mohu doporucit Novy zeland nebo australii. vysoky zivotni standart, velmi prijemni lide, uplne jiny svet po vsech strankach. Ovsem jako vsechno to ma i sve nevyhody - nejsou tam tak krasne zeny a divky, a neni tam ani zdaleka tak dobre pivo.

Takze asi takto :-)

0 0
možnosti
PS

Pavel Skramlík

4. 11. 2009 14:07
Re: Nový Zéland nebo Austrálie

Skvělý nápad s tím Novým Zélandem, tam jsem ještě nebyl a slyším o něm jen samé dobré věci. Krásné ženy i pivo dovezu z Čech. Prý se tam dá i lyžovat, což je pro mě důležité. Díky

0 0
možnosti
EH

zlyjazyk

3. 11. 2009 13:13
proto se zvonilo klíčema...

11.ledna (1930)

- přinesla Národní politika v zábavní příloze Moderní udržování trestnic, vyobrazení, jak je o zločince postaráno, čistota cel, lůžek, koupelny, ochranné pletivo, by sobě zločinec nezoufal koncertní síň, kaple, čítárna, pracovna, kde se učí trestanci na psacích strojích psáti, by po propuštění měli budoucnost. Mezi tím tisíce lidí úpí v bídě, jsouce bez zaměstnání pro hospodářskou krizi, jak na tyto obrázky a popis patří takový ubožák, který s rodinou hladoví, když nikdo mu nepodá pomocné ruky, a tu nejsou ochranné sítě u vod a dráhy, jest mu volno bědnou pouť ukončit. A naše humanita se řídí dle písma svatého, neboť má větší radost nad jedním kajícím se hříšníkem jak nad 99ti spravedlivými, a což když se těch 99 spravedlivých bude řídit příkladem kajícníka?

0 0
možnosti
EH

zlyjazyk

3. 11. 2009 13:13
Re: proto se zvonilo klíčema...

- Naše soudnictví nezná trestu, neboť za vraždu dostane vrah pouze pár roků, namnoze ani to ne, proto zločinnost roste úžasně. Druhé zlo naší demokracie - jeden má 10.000ové ba milionové příjmy, druhý občan dělník ani 10.000 Kč ročně. Pak naší advokáti, to jsou veřejní zloději a jinak to nemůže být, neboť těch doktorů plno a každý chce lehce a dobře žít, doktoři jsou naši zákonotvorci, tím pádem tvořejí zákony ve svůj prospěch.

0 0
možnosti
Č

činčo

3. 11. 2009 11:13
Těch proč by byla celá řada. Prostě budovat stát

bez právních mantinelu, které nebyly již začátkem 90 sátých let se nám zatraceně nevyplatilo! Proto ta obava z LS a dalších právních ustanovení z EU, které by aspoň trochu zmírnily ten neuvěřitelný justiční, klientelistický a pod. marast!

0 0
možnosti

Clara Shot

3. 11. 2009 10:16
Kdo chce s vlky žíti, musí s nimi výti, takže pořád platí,..

že všude dobře, doma nejlíp..:-/

0 0
možnosti
WS

wandering star

4. 11. 2009 0:55
Re: Kdo chce s vlky žíti, musí s nimi výti, takže pořád platí,..

Máte to popletené. Správně je to: všude dobře, tak co doma.

0 0
možnosti
  • Počet článků 148
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2965x
Od roku 1970 jsem novinářem, zejména sportovním, ve velkých denících, časopisech a na TV Nova. Mými obory byly především fotbal, motorismus a atletika. Díky tomu jsem sjezdil celý svět. Nyní píšu hlavně knížky, u nichž jsem své jméno zaměnil v r. 2010 za pseudonym Felix Boom. Mám na kontě 26 knih, mj. romány Kiosek na pláži, Ježíš Kristus výtržník aneb Třetí zákon, Lepší svět, Plán umírání, také sbírku poezie, společenské studie a mj. oblíbenou Kuchařku osamělého muže. Mou poslední knihou je kontroverzní titul Špatný princip státu (s podtitulem Rozkradený ráj demokracie) o dějinách Česka od r. 1938. Knížky vydávám ve vydavatelství BLINKR, jsou k mání v běžné síti knihkupectví a e-shopů včetně mého vlastního www.blinkr-eshop.com. Rediguji nové knihy pro jiné vydavatele a administruji webové stránky. Blogování je moje hobby.