Diskuse

Oliver Stone se nechal koupit Putinem a Rusy kvůli světovému míru

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já jsem to až tak pečlivě nesledovala, natož abych analyzovala... Zkoukla jsem to jako obyčejný divák s mírným zájmem.

Rozhodně máte pravdu v tom, že Putin prakticky neukázal žádné emoce. (Možná je tak vycepovaný z KGB, že je ani nemá?)

Zato jsem ocenila jeho přístup k "vyvracení " toho, že rušští hekři ovlivnili volby- kdekoliv. "Fake news" nemá smysl vyvracet, stejně jako nějaké bláboly bulváru...

A taky si nemyslím, že by se režisér Stone nechal až tak zmanipulovat...

Ale je to jen názor, a jak jsem napsala, až tak pečlivě jsem to nesledovala.

0 0
možnosti
JN

J15o41s52e80f 46N10i69k26l

27. 6. 2017 10:49

...vše co jste chtěl říci, jste shrnul v názvu...vše vlastně "kvůli světovému míru" a to není málo...to je vlastně dobře...:-P

0 0
možnosti
OZ

Hezky shrnuto....Stoneovi nyní chybí do "sbírky" už jen dokument s Kimem a věřím tomu, že i z něho by dokázal udělat mírumilovného a dobrotivě se usmívajícího vůdce svého lidu a nejlepšího syna svého hrdého národa ...

8 4
možnosti
JS

Vím toho o Kimovi tolik co Vy. To znamená nic. Bohužel je mi k smíchu názor, že tento pán nebo soudruh, ohrožuje USA.

5 1
možnosti