Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nádherný pejsek. Oba jste se našli.

0 0
možnosti
PS

Paní Šípková, moc děkuji, snažíme se, děláme pokroky. Přece jsem toho psa v tom nemohl nechat, je nádherně rostlý, má překrásný kukuč a potřebuje jen lásku a trpělivost. Držte mi palce.

1 0
možnosti

Ano, pes je to moc hezký,. A já věřím, že když už určité pokroky udělal, takže to spolu zvládnete. Palce držet budu, seč mi síly stačí. A dejte vědět, jak vám to spolu jde:-)V

0 0
možnosti
LN

..nádhera...a ještě labrador....

..já letos na jaře naší spolupoutnici...po čtrnácti letech pohřbil....

0 0
možnosti

Pane Skramlíku, Vy jste frajer v nejlepším smyslu toho slova! Věřím, že tak, jak jste to dobře napsal, tak to i se svým novým psím kámošem zvládnete. Přeji vám oběma, abyste si co nejvíc rozuměli, a užili spolu první vánoce - v klidu a pohodě. A potom ještě mnoho hezkých chvil nehynoucího přátelství, které snad nikdo jiný než pes, neumí vrátit.

Hodně štěstí!R^:-)

3 0
možnosti
Foto

J52a55n 34P10r74a82ž28á86k

14. 12. 2015 17:41

R^Obrovska karma. Nasel jste poklad a ten pes nasel poklad ve Vas. Uz je jasne, ze vydrzite, on Vam tu snahu milionkrat vynahradi:-)

4 0
možnosti

Krásný pejsek, držím palce :)

5 0
možnosti
DP

Vytrvejte, tenhle krasavec si to zaslouží. R^

10 0
možnosti
  • Počet článků 148
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2965x
Od roku 1970 jsem novinářem, zejména sportovním, ve velkých denících, časopisech a na TV Nova. Mými obory byly především fotbal, motorismus a atletika. Díky tomu jsem sjezdil celý svět. Nyní píšu hlavně knížky, u nichž jsem své jméno zaměnil v r. 2010 za pseudonym Felix Boom. Mám na kontě 26 knih, mj. romány Kiosek na pláži, Ježíš Kristus výtržník aneb Třetí zákon, Lepší svět, Plán umírání, také sbírku poezie, společenské studie a mj. oblíbenou Kuchařku osamělého muže. Mou poslední knihou je kontroverzní titul Špatný princip státu (s podtitulem Rozkradený ráj demokracie) o dějinách Česka od r. 1938. Knížky vydávám ve vydavatelství BLINKR, jsou k mání v běžné síti knihkupectví a e-shopů včetně mého vlastního www.blinkr-eshop.com. Rediguji nové knihy pro jiné vydavatele a administruji webové stránky. Blogování je moje hobby.