Diskuse

Slovo mystifikátor v kódové řeči zní: Landa

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J93a95r60a 86R21a12n18k

2. 12. 2015 6:26

Je mi lito, ale jako muzikant nema sanci......vyrustala jsem diky tatovi i pres tu mizerii v CSR pred 68. na jazzu a radio Luxembourg, Prazske jaro s jazzem bylo take svetozname, ale tohle Zito je nulaRv

0 1
možnosti
Foto

Představa, že někteří jedinci nemohou usnout a přemýšlí do brzkých ranních hodin jak to ten Landa vlastně myslel, mne docela baví. Ale víc než já, se určitě baví Dan Landa.

Protože i "muži před padesátkou" si rádi hrají.;-D;-D;-D

2 1
možnosti
BD

Je to showbyznys. tam se snese a i vyžaduje mnoho. Spíše by mě děsilo, kdyby marketing po vzoru jiných rádobyhvězdiček pojal jako soubor náhodně uniklých nahatých fotek.8-o

0 0
možnosti
BT

je to zábavné, smutné je ovšem pozorovat jak se Landa dostává mimo realitu

2 0
možnosti
MC

Se zdá, že Vy a bulvární media jste tomu Landovi na ten špek skočili.;-D

3 1
možnosti