Diskuse

Etika rvačky se vytratila. Z hospody i ze společnosti

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MR

M28i32c78h49a46l 55R91y28b29a

21. 12. 2012 12:55

Pokus o vraždu a vy se dožadujete etiky rvačky?

Pokusíte se také naroubovat nějakou etiku na loupežné přepadení nebo znásilnění?

2 0
možnosti
HP

Jak by to vůbec mohla být hospodská rvačka, když ti ....ta individua s mačetami v hospodě vůbec nebyla?

 Něco jiného je férovka na pěsti, chlap proti chlapovi- hned, přímo v místě, v podobném věku a v podobné "váhové kategorii"- ale toho někteří jedinci nejsou schopni. 

Lidé, kterým se nedostává od malička vychování, kteří jsou asociální a bezskrupulózní i v běžném životě, těžko budou zachovávat nějaká pravidla ve vypjaté situaci.

4 0
možnosti
BP

Pořád jsem si říkal,že mi něco na Vašich úvahách nesedí. Když jsem dočetl do konce,tak mi to secvaklo.

Ne - nešlo o hospodskou rvačku bez pravidel.Podle všeho šlo o likvidační útok.Můžeme jenom spekulovat,jestli měl mačetu v rukou primitiv,který si není schopen uvědomit,že seknutí do hlavy skončí s velkou pravděpodobností minimálně těžkým zraněním ,a nebo individuum které není schopno kontrolovat svoje emoce. Každopádně pokus o vraždu ...

6 0
možnosti
FH

F14e74l22i80x 92H53o72r53á33k

21. 12. 2012 8:56

Takovou rvačku, kde by všichni dávali pozor, aby náhodou neuhodili sevřenou pěstí, bych chtěl vidět. Rvačky, které jsem viděl, nebo kterých jsem se i účastnil, byly vždycky na pěsti, ale do ležících (a koneckonců ani do stojících) se zásadně  n e k o p a l o.

3 0
možnosti
Foto

Sousedův synek byl takový dement, který po rvačce ještě skočil soupeři na nohu a zlámal mu ji. Šel sedět.

0 2
možnosti
Foto

Zajímavé, já jsem se od čtvrté třídy nikdy nepral.

1 0
možnosti
Foto

Fackování není žádná rvačka. Lepší je vzít do ruky půllitr.

0 4
možnosti
VS

Takovy fanousek esesacku a takove metody! Rv

5 0
možnosti