Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Snowwily

18. 12. 2010 17:46
Vašemu blogu se musím pouze smát...

Korunu všemu navíc nasazuje, že půl miliardy není přece problém ukrýt... Mylsíte si skutečně že jen tak normální zakrýt v účetnictví 500 milionů ? ? ?

0 0
možnosti

Promyka

18. 12. 2010 18:38
Re: Vašemu blogu se musím pouze smát...

To byste se divil, jak je to v Čechách snadné! Žijeme v zemi, kde může například jistá advokátní kancelář vyfakturovat jedné bance palmáre půl miliardy a v pohodě to projde. Tak se tedy smějte ;-D 

0 0
možnosti

Huckelberry Švédd 4

18. 12. 2010 14:53
hmmm.. pěkné mudrování

.. a proč jste ten plánek kdesi schovával u advokáta a neposkytl ho dávno orgánům činným v trestním řízení .... takové mudrlanty, co všechno už dávno věděli, ale nic s tím neudělali a jen cosi vykřikují o spravedlnosti mám opravdu moc rád  ... vážený pane, vždyť vy jste se vlastně zařadil do té bandy korupčníků, co ví jak to chodí, které se snažíte kritizovat !Rv

0 0
možnosti

carolusI

18. 12. 2010 15:55
Re: hmmm.. pěkné mudrování

Už jste někdy zkusil upozornit na korupci v politice, pokud nemáte v ruce opravdu pádné důkazy a za sebou někoho mocného?  Pan Michálek důkazy měl a přesto přišel o místo.A nebýt zveřejnění těch důkazů, asi by šel sedět. Ono už by se na něj něco našlo. A stejné poměry panují i na těch nejmenších vesnicích i když tam jde jen o statisíce. Když do toho vosího hnízda píchnete, je lepší rychle emigrovat.

0 0
možnosti

pepepo

18. 12. 2010 13:52
Něco mi tady smrdí

každý všechno ví, všude fungují rušičky, Michálek je superpoctivý a v okamžiku, kdy jsou rušičky vypnuty, Drobil se veřejně vyzná z tajemství korupce a velkých zlodějen. To netvrdím já, ale onen poctivý. Já nevím kde je pravda, ale během krátké chvíle jsou připraveny všechny složky svrhnout vládu. Něco mi na tom smrdí, ale skutečně nevím zatím, co. Že by všichni v ODS byli tak tupí a v době zvýšené ostrahy bezstarostně kradou, jak je napadne?

0 0
možnosti

zdeseny obcan

18. 12. 2010 18:53
Re: Něco mi tady smrdí

Dvacet let ODS ty zlodejiny bez problemu prochazely. Nestalo se nic ani kdyz lumpa chytli za ruku, viz pripad Bartak. Proto kradou tak bezostysne a ani se nenamahaji to nejak moc utajovat.

0 0
možnosti

Mistiaen

18. 12. 2010 13:14
PS: Ještě jeden poznatek

Dovolím si ještě jeden poznatek, pro většinu bude asi směšný, pro mne ale ne....

Jak se říká : OKO DO DUŠE OKNO - pak při pohledu na oči pana Drobila mne osobně MRAZÍ.

Nechci jej nějak pomlouvat, jen píšu svůj dojem.

Jeho oči jsou pro mne ZLÉ. 

Měli jste taky ten dojem při pohledu na jeho fotky, nebo jsem nějaká "divná" ?

0 0
možnosti

carolusI

18. 12. 2010 23:56
Re: PS: Ještě jeden poznatek

taky jsem se podíval a myslím, že máte pravdu.

0 0
možnosti

Mistiaen

18. 12. 2010 13:08
Karma

Škoda, že nemohu dát karmu nějakému optimističtějšímu článku, ale popsal jste to velmi výstižně. Dovolím si jen připomenout, že mohlo dojít asi ještě k většímu KOLOTOČI  PENĚZ, pokud by byl Drobil dostal ministerstvo, na které si původně myslel!!!!! Nevbylo to přece ŽP, ale myslím Ministerstvo průmyslu nebo podobné..... Ale dobře, že Nečas mu nevyhověl....... pan Drobil na ŽP narazil, pan Michálek má mou úctu a obdiv, držím mu palce, aby aspoň on vymetl ten chlív. Díky za článek.!

0 0
možnosti

Marek Trizuljak

18. 12. 2010 12:59
Docela drsný, ale zřejmě pravdivý...

Věřil bych tomu, i kdybych neměl povědomí (naštěstí jenom z doslechu) o různých podobných příbězích z jistého nejmenovaného města. O tom, jak si jeden "moneymaker" ve své kanceláři kreslil na tabuli podobné obrázky i s ciframi, odkud kam tečou peníze (a přes koho, aby se zahladily stopy). Či štěbetání vrabců o tom, jak politici, bratrsky levopravě, s předstihem nakoupili pozemky v místech, kudy dnes vede dálnice, atd. atd. Všechno jenom ústní podání, nikdo za to ruku do ohně nedá, ale věci tak logicky zapadají do sebe, že z toho mrazí...

0 0
možnosti

jrc

18. 12. 2010 11:57
Kolego karma !

Špína, kam se podíváš !!!

0 0
možnosti

fouly

18. 12. 2010 10:45
Nojo,

není co dodat,bohužel zlepšení je v nedohlednu!

0 0
možnosti

fouly

18. 12. 2010 10:46
Re: Nojo,

Článek karma R^

0 0
možnosti

killy

18. 12. 2010 9:38
A WikiLeaks už má kopii tý malůvky ?

;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 148
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2965x
Od roku 1970 jsem novinářem, zejména sportovním, ve velkých denících, časopisech a na TV Nova. Mými obory byly především fotbal, motorismus a atletika. Díky tomu jsem sjezdil celý svět. Nyní píšu hlavně knížky, u nichž jsem své jméno zaměnil v r. 2010 za pseudonym Felix Boom. Mám na kontě 26 knih, mj. romány Kiosek na pláži, Ježíš Kristus výtržník aneb Třetí zákon, Lepší svět, Plán umírání, také sbírku poezie, společenské studie a mj. oblíbenou Kuchařku osamělého muže. Mou poslední knihou je kontroverzní titul Špatný princip státu (s podtitulem Rozkradený ráj demokracie) o dějinách Česka od r. 1938. Knížky vydávám ve vydavatelství BLINKR, jsou k mání v běžné síti knihkupectví a e-shopů včetně mého vlastního www.blinkr-eshop.com. Rediguji nové knihy pro jiné vydavatele a administruji webové stránky. Blogování je moje hobby.