Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

pk08

5. 12. 2010 12:23
nic moc

netvrdím,že tyto sporty miluji,ale obdivuji tysona co dokázal, po tom jaké měl dětství.Další fakt je,že neunesl slávu,peníze.Spíš ne on,ale hodně lidí se na něm přiživovalo,ale takhle o někom psát,jako vy bych určitě nedokázal.Takové opovržení,které vyzařuje z tohoto článku jsem už dlouho nečetl.Před Tysenem smekám,ale před Váma né

0 0
možnosti
C

Camino

21. 1. 2011 6:50
Re: nic moc

pk08R^

0 0
možnosti
RG

gasparru

30. 11. 2010 20:24
Hmmm

 Bohudík jsem celý život prožil u německých hranic, takže jsem viděl na ARD a ZDF spoustu sportovních přenosů včetně OH v Los Angeles 1984.Asi jsem halt primitiv, já si třeba teď skoro ve čtyřiceti pořád dobře pamatuju jak mne táta v noci budil na jeho zápas se Spingsem, ten zápas si dodnes dobře pamatuju a Tysona od té doby obdivuju a tak si umím i představit, že bych jako pořadatel takové akce, takového borce pozval. Je mi to daleko milejší než takové Forum 2000 Havlovo pochybných přítelíčků pseudointelektuálů, kteří talachají nesmysl za nesmyslem několik dní s rautama o globálním oteplení a stačí se podívat  z okna ven.

0 0
možnosti
JA

100dukátů

29. 11. 2010 15:37
................

A až tu zemi celou rozkradem .......

0 0
možnosti
S

sampis

26. 11. 2010 11:54
Jak jste přišel na to,

že ultimátní zápasy jsou nejpokleslejší? Pankration byl součástí již starověkých olympijských her. Nehledě na to, že když koukám na stránky Heroes Gate, tak tam vidím jen BOX a K1. Ultimáty žádné. Takže těžko bude MK předávat pásy ultimátním zápasníkům. Jedině, že byste měl více informací jak já.

Vlezný 350,-. Jestli se to pořadatelům vyplatí, tak ať si klidně k MK pozvou navíc Madounu a kačera Donalda.

0 0
možnosti
XX

xaeris

26. 11. 2010 8:39
Pavlíku, naši blbost už prověřili dávno jiní, úspěšně

Zřejmě se k manažerům pana boxera doneslo pár pravdivých pohádek o jedné zemi ve střední Evropě, třeba jak nějaký Eurotel tady prodával kdysi za super cenu mobilní telefony v podobě krabic, které by jinak musel v západní Evropě nákladně likvidovat jako odpad a jako třešinku na dortu si k tomu účtoval současně hovory příchozí i odchozí.No a aby  té hlouposti nebylo málo, tak pak za to ještě v té zemičce dostal cenu Podnikatele roku.Proti tomu je pan boxer Mike Tyson pouhý troškař.[>-]Rv 

0 0
možnosti
BK

bobecek173

26. 11. 2010 8:26
Pro mne jsou

lidé co se  zúčastní podobných akcí snobi, nebo lidé co neví kam vrazit peníze.. Být "in" jen proto, že budu poblíž hory svalů a dívat se na jinak člověka o jehož  IQ se dá s úspěchem pochybovat a o něhož se stará hromada manažerů je deprimující.

Jaký to bude mít vůbec přínos pro sportovce ?

0 0
možnosti
JD

pedr64

26. 11. 2010 8:19
nikdy nepochopím, proč se tyto "celebrity"

cpou do těch špitálů? proboha proč, copak ta děcka vědí, o koho jde? Být primářem toho oddělení, tak to zakážu. Jestli chce něco věnovat, dobře, ale ať se tam nechodí dívat na chudáky jako do ZOO. Totéž samozřejmě platí i pro politiky, proč by si měla manželka nějakého potentáta honit PR na neštěstí druhých

0 0
možnosti
JN

Yesname

26. 11. 2010 8:05
Víte,

ať si tam jde, kdo chce. Já tam sice nemusím, ale taky nevlezu do galerie.

0 0
možnosti
  • Počet článků 148
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2965x
Od roku 1970 jsem novinářem, zejména sportovním, ve velkých denících, časopisech a na TV Nova. Mými obory byly především fotbal, motorismus a atletika. Díky tomu jsem sjezdil celý svět. Nyní píšu hlavně knížky, u nichž jsem své jméno zaměnil v r. 2010 za pseudonym Felix Boom. Mám na kontě 26 knih, mj. romány Kiosek na pláži, Ježíš Kristus výtržník aneb Třetí zákon, Lepší svět, Plán umírání, také sbírku poezie, společenské studie a mj. oblíbenou Kuchařku osamělého muže. Mou poslední knihou je kontroverzní titul Špatný princip státu (s podtitulem Rozkradený ráj demokracie) o dějinách Česka od r. 1938. Knížky vydávám ve vydavatelství BLINKR, jsou k mání v běžné síti knihkupectví a e-shopů včetně mého vlastního www.blinkr-eshop.com. Rediguji nové knihy pro jiné vydavatele a administruji webové stránky. Blogování je moje hobby.