Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

gasparru

4. 8. 2009 22:51
pořád platí ten nadpis?

Já myslím, že by jste to měl přehodnotit.

0 0
možnosti

vindalooo

31. 7. 2009 16:47
Safra,

Skramlo, co clanek o Moravkovi? Ze by tentokrat nebyl blog na idnesu soucasti zvyhodneneho balicku? Tomu se mi ani nechce verit...

0 0
možnosti

Pavel Skramlík

2. 8. 2009 0:56
Re: Safra,

Kdepak, miláčku, nemám dost volného času na takové hlouposti, které Příba a spol. udělali. Případ Morávek řeší soud v rámci úplně jiných "balíčků", ČMFS taky v rámci jiných "baličků" a ty si tu svou "balíčkovou" paranoiu strč někam, kde používáš balíčky s toaletním papírem. Ale tvé přání mě fakt dojalo.  Jenže tenhle článek nebyl o Bohemians 1905 a ty potřebuješ odbornou pomoc, tak sorry, trochu se vzpamatuj a zase se ozvi. Začínám tě mít rád ;-(

0 0
možnosti

2mmmm_2

30. 7. 2009 18:45
Pepa zmoudřel

a jde mu to moc k duhu - jen tak dál a ještě víc úspěchů !! VR^

0 0
možnosti

kenev

30. 7. 2009 11:24
Není co dodat, ale přesto.

Chování jedinců ovládajících kolektiv způsobem jaký předvedl Cate ,se může projevit jen u lidí a nejen ve fotbale.

Když je úspěch, připisují ho vůdci hlavně sobě, zdrženlivě se baví o těch, kteří byli jeho strůjci, když je neúspěch - za vše mohou jeho strůjci na place, mimo vůdce. Sobě si neúspěch nepřipíší a hlavně nepřipouštějí. Jejich inteligence vůdců se projevuje různými způsoby, až jsou někdy přirovnáváni ke zvířatům. Neprávem! 

V říši zvířat je to trochu jiné. Vůdce má společnou radost z úspěchu se strůjci a v případě neúspěchu se chová jako ochránce a natěšuje své strůjce na další úspěch.

Toto lidé bohužel neumí a někdy neprávem přirovnávají některé vůdce ke zvířatům.

K jeijch chování a vlastnostem mají hodně daleko. Hold říše zvířat by mohla být příkladem i pro lidi.;-(R^

0 0
možnosti

Pavel Skramlík

2. 8. 2009 1:05
Re: Není co dodat, ale přesto.

Výstižná poznámka. Připomíná mi mj. dětství, v němž jsem četl hlavně knížky o zvířatech a knihou mého mládí byla knížka Mauglí od Rudyarda Kiplinga. Chtěl jsem být vždycky lev. Když mi bylo 12 let, tak jsem zjistil, že existují nějaká znamení podle data narození. Dověděl jsem se, že jsem lev. Škoda, že v případě Henka ten Cateho neexistují znamení hyeny a plže-mlže.

0 0
možnosti

0xf

29. 7. 2009 14:58
vidim to jinak

Na hristi hrajou hraci a ne trener pokud neplni stanovene ukoly tak bych nerek souper byl lepsi. Ale franta,jozef a karel byli na rucnik. Proto se nam nepovedlo naplnit stanovenou taktiku a proto jsme prohrali. Pokud franta a td... zahral sve maximum a cele muzstvo plnilo takticke ukoly tak pak je chyba but ve me a az pak neco melu o kvalite soupere. A k klasice ceske trenerske kotliny neni slabych souperu tak to kdyby si rikali brazilci tak je to primo pomerancem do paly :-D slabych souperu v dnesnim fotbale jsou totiz mraky bohuzel...

0 0
možnosti

Santa

29. 7. 2009 16:13
Re: vidim to jinak

Jako trenér jsi teda neměl Frantu,Jozefa a Karla stavět, ne?A čti to po sobě, člověče, to je hrůza, v tvým věku... 

0 0
možnosti

wencap

29. 7. 2009 14:29
a ještě Chovanec

Chovanec na mě vždy působil poněkud mdle. Používal otřepané fráze a zachovával kamennou tvář. V poslední době jsem na něj názor trochu změnil. Už nepůsobí dojmem "suchara" , ale občas se pokusí o nějaký ten vtípek ;-D

A proto: S úspěvem do Ligy mistrů!!!

0 0
možnosti

wencap

29. 7. 2009 14:26
osobní odpovědnost

Máte pravdu. Možná stálo za to včera Henkovi položit otázku, co on sám konkrétně udělal pro lepší výsledek včera na Spartě...

0 0
možnosti

galakticky

29. 7. 2009 14:19
Nic, vůbec nic

Velmi trefně napsané, nemám co bych k tomu dodal. Jen co k zápasu řekli Blažek i Chovanec - dobře tu řeč měli nacvičenou, když na stejnou otázku co výsledek 3:1 pro spartu znamená. Oba naprosto totožně a se stejným výrazem. Nic, vůbec nic.:-)

0 0
možnosti

mahdi

29. 7. 2009 14:17
Hmmm

Arrigo Sacchi, to jmeno kdyz slysim, tak si vzpomenu na EURO96, kde zachranil cesky manseft a nekopl je tak ke stribrne medaili. Tak vzrone prokoucovany zapas se jen tak nevidi.

0 0
možnosti
  • Počet článků 148
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2965x
Od roku 1970 jsem novinářem, zejména sportovním, ve velkých denících, časopisech a na TV Nova. Mými obory byly především fotbal, motorismus a atletika. Díky tomu jsem sjezdil celý svět. Nyní píšu hlavně knížky, u nichž jsem své jméno zaměnil v r. 2010 za pseudonym Felix Boom. Mám na kontě 26 knih, mj. romány Kiosek na pláži, Ježíš Kristus výtržník aneb Třetí zákon, Lepší svět, Plán umírání, také sbírku poezie, společenské studie a mj. oblíbenou Kuchařku osamělého muže. Mou poslední knihou je kontroverzní titul Špatný princip státu (s podtitulem Rozkradený ráj demokracie) o dějinách Česka od r. 1938. Knížky vydávám ve vydavatelství BLINKR, jsou k mání v běžné síti knihkupectví a e-shopů včetně mého vlastního www.blinkr-eshop.com. Rediguji nové knihy pro jiné vydavatele a administruji webové stránky. Blogování je moje hobby.