Pavel Skramlík

Od roku 1970 jsem novinářem, zejména sportovním, ve velkých denících, časopisech a na TV Nova. Mými obory byly především fotbal, motorismus a atletika. Díky tomu jsem sjezdil celý svět. Nyní píšu hlavně knížky, u nichž jsem své jméno zaměnil v r. 2010 za pseudonym Felix Boom. Mám na kontě 26 knih, mj. romány Kiosek na pláži, Ježíš Kristus výtržník aneb Třetí zákon, Lepší svět, Plán umírání, také sbírku poezie, společenské studie a mj. oblíbenou Kuchařku osamělého muže. Mou poslední knihou je kontroverzní titul Špatný princip státu (s podtitulem Rozkradený ráj demokracie) o dějinách Česka od r. 1938. Knížky vydávám ve vydavatelství BLINKR, jsou k mání v běžné síti knihkupectví a e-shopů včetně mého vlastního www.blinkr-eshop.com. Rediguji nové knihy pro jiné vydavatele a administruji webové stránky. Blogování je moje hobby.

 

Pavel Skramlík

Tento stát bychom měli rozpustit

Naprosto mne dostaly dvě věci: návrh zákona o tom, že děti mají poslouchat své rodiče a ve stáří se o ně postarat, a blog ve finském jazyce v této bloggerské komunitě, jenž měl v době, kdy píšu tohle píšu, přes 180 přečtení a karmu asi 4,5. Zdánlivě to nesouvisí. Ale svědčí to o naprosté dezintegraci tohoto národa, jenž má svůj stát a k tomu navíc hvězdičku a židličku v Evropské unii. Měli bychom to tady rozpustit.

26.10.2011 v 8:47 | Karma: 28,12 | Přečteno: 1337x | Diskuse| Ostatní

Pavel Skramlík

Volební euro "Bobo-show" aneb Inkubátor na debily

Taky jsem nešel k eurovolbám a může za to 1/ špatná nabídka, 2/ Jana Bobošíková, 3/ stupidní předvolební kampaň, 4/ politické klima připomínající inkubátor na debily.

7.6.2009 v 18:39 | Karma: 14,76 | Přečteno: 1297x | Diskuse| Politika

Pavel Skramlík

Opravdu jsem byl v Číně mezi terakotovou armádou

Přestože můj blog na idnes.cz existuje jenom den a něco, dostal jsem několik desítek e-mailových dotazů, co vlastně znamená obrázek v záhlaví mého blogu, v němž vnímaví čtenáři objevili můj rozmazaný obličej mezi hliněnými postavami na snímku. Přísahám, že to měla být původně jen moje zábava, že do záhlaví blogu nasadím zajímavý snímek vojáků tzv. terakotové armády z éry čínské dynastie, jejímž dominantním představitelem byl císař Čchin Š' chuang-ti ve 3. století před naším letopočtem. Mě ty věci z této doby nějak zajímají. Ten snímek je původní, není to žádná montáž. V roce 1997 jsem se takhle kolegou nechal vyfotit - prostě jsem si stoupl mezi ty hliněné vojáky a kamarád to zmáčknul. Bylo to v muzejním areálu poblíž města Xi'an (Sian) v Číně.

22.5.2009 v 2:24 | Karma: 13,57 | Přečteno: 1056x | Diskuse| Ostatní